Mutua Fraternidad-Muprespa

Fem servir galetes per garantir el funcionament correcte del nostre portal web, millorar-ne la seguretat i obtenir una eficàcia i una personalització superiors dels serveis que oferim als usuaris. Si continueu navegant o premeu el botó "ACCEPTAR", considerem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir-ne més informació a la nostra POLÍTICA DE GALETES.

Voleu que el navegador recordi la decisió de rebutjar l'ús de galetes?
Si decidiu que el sistema recordi la vostra preferència, la galeta que emmagatzema aquesta informació es quedarà a l'ordinador de manera permanent.

Jornada informativa sobre el Real Decreto Ley 3/2012 de 10 de febrero de medidas urgentes para la reforma del mercado laboral.

Organitzen:  ECYL, Col. Of. Graduados Sociales de Ávila y Fraternidad-Muprespa - Ávila

Informació general

Fraternidad-Muprespa, organiza esta interesante jornada, en la que expertos juristas y profesionales expondrán los aspectos más relevantes de esta nueva norma que introduce importantes cambios en el ámbito laboral.

El Magistrado de la Sala de lo Social del Tribunal Superior de Justicia de Castilla y León, D. Rafael López Parada, ofrecerá una interesante ponencia con los aspectos y cambios más destacados que introduce esta norma.

Presentará la jornada D. Jesús Díaz Blázquez, presidente del Colegio Oficial de Graduados Sociales de Ávila, y participarán en una mesa redonda posterior D. Miguel Ángel Arroyo Fernández, Jefe de la Inspección de Trabajo y SS de Ávila; D. Luis Carlos García Muñóz, Abogado de la Confederación Abulense de Empresarios; D. Cirilo Hernández Alonso, Abogado de UGT de Ávila; Da. Carmen Benito Pérez, abogada de CC.OO y moderará D. Julio Santos Palacios, director del Dpto. de Relaciones con la Red de Fraternidad-Muprespa.

Adreça

Data

Data: Dijous, 15 març 2012
Obertura:: 10:30
Durada: 3 horas

Hi participen

ECYL
Colegio Oficial de Graduados Sociales de Ávila
Fraternidad Muprespa
subir