Mutua Fraternidad-Muprespa

Autor:  Fraternidad-Muprespa - Departament d´Estudis
Data:  05/09/2007
INFORME ANUAL 2006

Quan tanca cada any natural, Fraternidad Muprespa publica l'anomenat Informe Anual, a través del qual reflecteix i fa públic allò que s'ha esdevingut a l'organització durant l'any.

En l'informe s'intenten reflectir tots els aspectes importants que fan referència a la mútua, des de les juntes i els òrgans de govern fins al catàleg de serveis que ofereix la mútua, passant per les dades econòmiques de l'exercici.

Els aspectes més importants inclosos a l'informe són:

• Òrgans de govern
  • Informe de gestió
  • Mitjans
  • Informació economicofinancera
  • Organització

Informe anual 2006. (Baixar-lo aquí)

Fem servir galetes per garantir el funcionament correcte del nostre portal web, millorar-ne la seguretat i obtenir una eficàcia i una personalització superiors dels serveis que oferim als usuaris. Si continueu navegant o premeu el botó "ACCEPTAR", considerem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir-ne més informació a la nostra POLÍTICA DE GALETES.

Voleu que el navegador recordi la decisió de rebutjar l'ús de galetes?
Si decidiu que el sistema recordi la vostra preferència, la galeta que emmagatzema aquesta informació es quedarà a l'ordinador de manera permanent.