Blog de l'Assessor

Estimats assessors Benvinguts al Blog de l’Assessor!

Un nou espai on vosaltres sou els protagonistes, perquè a l’us escoltem, vosaltres teniu molt per aportar a aquesta comunitat que volem crear a Fraternidad-Muprespa i sense els assessors no seria possible.

D’altra banda, us expliquem el que la mútua pot fer per vosaltres, proporcionant-vos continguts específics que poden ser del vostre interès en el dia a dia.

Volem que us beneficieu de totes les eines i els recursos que Fraternidad-Muprespa posa a la vostra disposició, i quina manera millor que creant una àrea on ho tingueu tot unificat, una mateixa pàgina que us anirà portant a infinitat de continguts que estem segurs que seran interessants per a vosaltres.

 

 

No us perdeu el nou espai que posa a la vostra disposició Fraternidad-Muprespa, la mútua que té cura de vosaltres!

1. Te contamos / Te escuchamos

TE CONTAMOS: queremos contarte todo lo que la Mutua pone a tu disposición y en este apartado encontrarás toda la información relativa a jornadas, eventos, webinars y exposiciones de carteles.

TE ESCUCHAMOS: un apartado donde tu eres el protagonistas. En esta sección incluiremos noticias específicas del sector, artículos, podcast, píldoras divulgativas, agradecimientos de las asesorías y entrevistas a asesores, representantes de Colegios de Graduados Sociales, profesores de universidad, magistrados y profesionales jurídicos.

2. Área legal

En este apartado encontrarás una pequeña base de datos de sentencias relevantes y actuales, que te podrán servir como sentencias de contraste para litigios de la misma índole, principalmente en temas relacionados con Seguridad Social y derecho laboral.  

3. Boletín del Asesor

No queremos llenar tu buzón de correo, podrás encontrar nuestro Boletín en este apartado con una selección del contenido más relevante del mes para que no te pierdas nada.